spread the love :)

Tuesday, January 1, 2013

2013 punye warm welcome (:

rumah dah sunyi  T.T

big bro dah balik negeri miaw miaw. my lil sis dah start first year senior dekat kluang.

malam orang sume dok pi konsert kejadah kejadah tu, kitorang duk berguling guling kat katil. sumpah kulai city inn best gilaa. dah la murah, luas, convenient, mesra muslim, lagi lagi, emm, highly suggested la. untuk family sederhana macam aku ni, kira triple thumbs up !!! satu lagi ibu jari, masuk ibu jari kaki kahkahkah. kitorang dapat goodies berupa teddy bear rabbit yang putih dan suci kahkah. satu aku, satu adik aku. entah tahun bile agaknye last aku beli mainan berupa anak patung sebegini kihkihkih.

tengok bunga api kat tv je kottt. mak jemah tak kisah la. dah selalu tengok bunga api dekat tasik y muahahaa. cisss rakyat malaysia yang suka berjimba dan berhibur. aku pun dok pelik ape la yang dibanga banggakan sangat dengan gangnam kejadah tu -.-'' bilalah mentaliti nak berubah wahai rakyat rakyat sekalian . nyanyi nyanyi tuu.. apelah sangat. baik korang pegi berhabis duit dekat popular ke mph ke, dari dok bersesak sesak dekat dataran. serius aku tak suka benda bising dan crowd. crowd untuk majlis ilmu tak pe. ka ching ka ching ^^

tinggal sorang dah. so nye mesti lagi banyak aktiviti merepek aku nak buat bagi mengisi kekosongan hati ini kahkahkah. hari hari kena jadi bibik -.-' chill men. its just another maturing process. argghhh. mengapakah kekurangan sikap keperempuanan dari segi memasak dan mengemas rumah? trololol. merepek.

okay. 2013 is here. bye bye 2012. the most awesome year. tahun rasa menjadi otai. dorm paling best sepanjang jadi budak asrama *serius tak tipu*. tahun paling penat. paling stress. paling mencabar. tahun aku belajar erti menyesal sebab tak belajar awal2 untuk the most important event bagi setiap pelajar malaysia. duhh.. sekarang baru nak menyesal *gelak sinis untuk diri sendiri. tahun yang sangat menguji kesabaran. paling banyak aku belajar pasal friendship. paling banyak berangan *keje budak dorm kahkah. paling banyak benda nak kena matangkan.

conclusion :
2012 WAS AWESOME (:

paling nice, bila dah makin ramai yang dah decide nak make a step forward. change for goodness. fuhhhhhh. sape tak hepi gilaa kan? slowly je benda ni jadi. dan berapa orang je pun yang perasan. tapi lama-lama, jadi sweetest memory ever, dapat tarik orang, kan kan kan? even ada jugak certain yang macam ape-seyh-ini-trend-ke-hape punn, nevermind, i'll take that as, masa tu dia tengah emosi tak stabil. hamik kau jahat tau aku. kalau kat hostel mungkin, the happiness di-share beramai-ramai, dengan yaya plus jieha plus iera semua. tapi kalau kat kelas, rasa macam, subhanallah, bestnye dah ada ramai 'geng'. even baru nak berjinak-jinak, okay what. ada niat, kan? jadi kena teruskan :') are there any sweeter things happen ? aku rasa ni paling manis tahap boleh potong kaki punyeee :D


lepas ni nak ceghita benda orang orang besar pulak. orang dewasa okayyy. bukan orang saiz triple XL :p



No comments:

Post a Comment