spread the love :)

Saturday, December 22, 2012

another

dunia baru lagi. alhamdulillah. yang kata encik faris, semuanya boleh dielakkan. yang penting semua orang beretika. yang bahaya. yang risiko nya untuk menjadi duka adalah 95% pada diri sendiri. yang menampakkan aku jadi dewasa (sikt la) . yang dapat membezakan aku dari budak sekolah menengah lagi :p
yang coooooool :)

dengan iema dan zati. ouh, tak sangka. zati yang manis dan sopan dan muslimah dan gila-gila dan ketagih dengan kiub berwajah enam. haha. masih mampu mengecam aku walau lewat perkenalan singkat sekejap-sekejap dalam pertandingan lipur lara lima  atau enam tahun lalu. dan ingat aku ialah si masyhur. terima kasih atas memori zati. saya cuma mampu imbas sekali lalu muka zati. yet i know we once met oftenly :D

dan iema. mungkin hampir setahun tak ketemu, walau rumah hanya sejengkal. 11 tahun sehingga kini. oh, riuh kereta dengan suara kami sahaja. haha. tukar cerita dan gelak tawa.

kelas kami cuma sembilan. kami bertiga dan amoi dari sta. selebihnya lelaki. encik faris yang emmm, terlalu banyak cerita. pemanas badan yang terlalu lama. mungkin boleh sakit jantung makcik makcik yang duduk selang 3 kerusi dari saya. haha. tidak banyak info tentang periksa. tapi, saya banyak belajar tentang cerita kehidupan daripadanya.

saya jumpa iera !!! di surau. manis dengan blaus kotak kotak biru berseluar slack hitam dan tudung oren dan stokin gelap. haha. i'm chuckling anyway. that one was just unexpected. how i'm glad i met one of you guys.
how i miss them :') ph <3 okay="okay" p="p" sori.="sori." sudaa.="sudaa." touchin="touchin" touchink="touchink">
sesi dua. bersama encik latiff. lebih serius dan ini adalah kuliah. mungkingkah sudah rindu dengan berjam-jam ceramah? haha. alhamdulillah. 5 hours not so solid, i managed to focus. alhamdulillah.

i haven't touch the steering. the computer exam, we chose next saturday. another week to study and struggling on the text book. heh. miss to stay up late with those notes and exercises. 

No comments:

Post a Comment